woensdag 30 maart 2016

Chanel Les Beiges foundation review

Vandaag een post over de nieuwe Chanel Les Beiges foundation. De verpakking en fles belooft een healthy glow te geven.
De verpakking an sich is zoals altijd bij Chanel foundations mooi en simpel, glanzende zwarte dop en matte glazen fles. Chanel zelf belooft een onzichtbare foundation welke een stralende en natuurlijk ogende teint geeft.





Zelf heb ik hem gekocht bij de Ici Paris, nadat ik een vervanger zocht voor de Diorskin nude. De verkoopster raadde mij deze nieuwe foundation aan. Ik vroeg om een tester en kocht hem gelijk, mocht hij bevallen en anders kon ik hem altijd nog ruilen. Gelukkig maar, want de foundation die rond de €50 kost, bevalt helaas niet.
Ter info:
Zelf heb ik een gecombineerde huid, droge wangen, een wat vettere t-zone en de poriën bij mijn neus zijn wat groter dan op de rest van mijn huid. Dit is dan ook gelijk het probleem bij mij met deze foundation. De omschrijving van de foundation klinkt alsof het de perfecte foundation gaat zijn, maar helaas trekt de foundation erg snel in mijn poriën en na nog geen 2 uur begint de foundation vlekkerig te verdwijnen en hoopt hij op in mijn poriën en langs mijn neus. Verder heb ik ook geen "healthy glow" gezien en vond ik hem erg droog aanvoelen op de huid.
Mogelijk dat het wat beter bij een minder droge huid past, en dat het beter werkt wanneer je een primer gebruikt om de poriën al wat op te vullen zodat de foundation er niet meteen in gaat zitten.

Ik heb de foundation omgeruild voor een foundation van Lancome, hierover later meer.

Heb jij ervaring met de Chanel Les Beiges Healthy Glow foundation?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten