vrijdag 27 september 2013

MAC Mineralize Skinfinish Natural


Een perfecte poeder om je foundation mee te zetten of om een natuurlijke look mee te maken kan nog wel eens een zoektocht zijn. Een tijd terug zat ik in diezelfde zoektocht. Ik had een tijd de Prep and Prime transparant finishing powder van MAC gebruikt, maar zocht eigenlijk iets dat mijn foundation zou setten maar tegelijkertijd ook een beetje extra dekking zou geven door de dag heen.

De Prep and Prime poeder van MAC geeft een mooie matte finish en zorgt er zeker voor dat mijn foundation langer blijft zitten, maar ik wilde toch iets anders. Toen ik bij de MAC counter lang ging vertelde ik dat ik een iets dekkendere foundation zocht. De MUA vroeg of ik tevreden was over de foundation, en dat was ik, dus zei ze dat ik eens de Mineralize Skinfinish moest proberen. Dit zou mij meer dekking geven, en tegelijkertijd matterend werken.  Ze bracht het bij mij aan en ik was blij verrast met het resultaat. Het matteerde mijn huid, maar was niet té matterend of poederig. Ik besloot hem te kopen en inmiddels heb ik er al 2 verslonden en ben ik met mijn derde bezig.

Het fijne aan deze poeder is dat het je net even wat extra dekking geeft, het je huid matteert op een mooie manier en dat je foundation langer mooi blijft zitten. Voor €28 is hij verkrijgbaar bij de MAC store, counters en op de site van de Bijenkorf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten