zondag 1 april 2012

MAC aankoopjes!

Afgelopen donderdag had ik eindelijk weer eens tijd na school om de stad in te gaan vanwege de wekelijkse koopavond. Mijn moeder had mij de opdracht gegeven om een besteld jurkje op te halen, en toen ik eenmaal in de stad was wou ik zelf op zoek naar een zwart leren biker jack. In mijn gedachten liep ik langs de Douglas toen ik me opeens herinnerde dat mijn Fix+ spray bijna op was. Ik liep naar de counter en zag dat er even geen verkoopster aanwezig was. Het begon direct te jeuken, al die mooie blushes! Ik begon direct wat swatches te maken en een bleef hangen. Het was de Mineralize Blush in Gentle. 




Gentle is zoals hierboven vernoemd een van MAC's Mineralized blushes, een finish waar ik zelf erg fan van ben. Ze zijn goed gepigmenteerd en hebben een mooie glanzende finish. 



Links zie je een swatch zonder flits, rechts met. Op de rechter foto kan je ook zien dat de blush micro glitters bevat wat een mooi effect heeft als het aangebracht is. De kleur is te omschrijven als oud roze/donker roze en goed gepigmenteerd. Toen de MUA van de MAC counter hem bij mij aangebracht had, vond ik hem in eerste instantie iets té gepigmenteerd voor mezelf, maar in een andere spiegel zag het er juist heel natuurlijk en mooi uit. Wat mij betreft een perfecte blush kleur die vrijwel voor iedere huidkleur geschikt is! Voor €22,50 bij alle MAC verkooppunten.
Verder heb ik nog een Fix+ spray gehaald, dit is mijn tweede flacon. Ik ben er echt lyrisch over, terwijl ik er in het begin nogal sceptisch over was. Waarom zou je in godsnaam €16,50 gaan betalen voor iets wat je ook wel met een goedkopere toner kunt doen. Deze gedachte heb ik een jaar gehad tot ik een maand of 2 geleden besloot om hem gewoon te kopen en kijken wat ik er van vond. Nou, mijn sceptische gedachten waren in een klap (spray) verdwenen! De Fix+ spray van MAC belooft dat je make-up langer en beter blijft zitten en dat het er mooier en natuurlijker uit komt te zien. Wat mij betreft komt de Fix+ spray dat 100% na en heb ik het geld er dubbel en dwars voor over. De spray heeft een hele fijne nevel waardoor, als je poeder gebruikt na je foundation, het poederlaagje verandert in een mooie egale laag die samen is gegaan met je foundation. En inderdaad, ik heb het idee dat mijn foundation langer mooi blijft. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten