zaterdag 15 februari 2020

Laura Mercier Caviar Stick - Amethyst



Nieuwste aanwinst voor mijn daily routine, een Caviar stick van Laura Mercier. Ik zag een YouTuber die dol enthousiast is over deze sticks, voor elke dag of wat meer uitgesproken looks voor in de avond. Het leek mij ideaal, een swipe en een beetje blenden en klaar is kees. Met een aanschafbedrag van €31 heb ik het eerst gehouden bij 1. Vooral ook om te proberen, voor als het niet zo bevallen is het niet een enorme miskoop geweest.. En zo geschiedde. Na een heerlijke facial bij Skins Cosmetics keek ik bij deze sticks en kwam tot de conclusie dat Amethyst wel een mooie zou zijn. Niet nude, maar ook niet overdreven. Nee, mooi glimmend en een beetje kleur. Des te minder je het product vervaagd des te intenser het pigment. Ideaal voor een day-to-day look, maar ook zeker geschikt voor een wat donkerdere look doordat het zo veelzijdig is. Maar, de keus was niet eenvoudig. Er zijn nog een flink aantal andere prachtige kleuren. En het mooie is, de sticks zijn perfect te combineren met andere. Hierdoor kan je variĆ«ren en meerdere looks maken.




Zoals gezegd is de intensiteit erg aanpasbaar naar jouw voorkeur. Wil je het wat donkerder laten ogen dan blend je het minder uit, wil je juist een swoosh van kleur dan blend je het mooi uit zoals jij het wilt. De oogschaduw heeft een lange draagduur. Wanneer het droog is krijg je het niet meer van zijn plek. Ook gaat het niet in lijntjes zitten of ophopen wat bij sommige oogschaduw wel gebeurt. Op de foto's hiernaast kan je zien dat het geen echte warme bronze kleur is, maar dat er wel een koper/rose gouden shimmer in zit. Wanneer je erg blend wordt de kleur minder intens, daardoor valt de shimmer ook minder op. Doordat je er zo mee kan spelen kan je dus met 1 stick verschillende looks maken! Ik ben fan en weet zeker dat ik snel meer kleuren ga toevoegen aan mijn collectie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten