woensdag 7 december 2011

The Beauty Bakery #1

The Beauty Bakery is een Nederlandse webshop die heerlijke handgemaakte goodies verkoopt. Vandaag ga ik het hebben over twee producten die ik een tijdje terug gekregen heb, namelijk de Fluffy Sorbet Scrub en de Whipped Skin Frosting.




Zoals jullie kunnen zien is de Fluffy Sorbet Scrub (FSS) in de geur Frosted cupcakes en de Whipped Skin Frosting in Pink Sugar. De producten kwamen binnen in een kartonnen doos en de producten waren verpakt in mooi girly roze papier. Dit verraste me en gaf direct al een positieve indruk. Ook worden ze goed beschermd door iets van kleine propjes piepschuim, hierdoor worden kapotte verpakkingen voorkomen. De verpakkingen zelf zijn simpele plastic potjes met een zwarte draaidop met daarop de schattige The Beauty Bakery stickers geplakt met de nodige informatie van het product. Ik vind de verpakkingen vrij simpel maar het gaat uiteindelijk toch om de inhoud! Laten we beginnen met de FSS in Frosted Cupcakes.


Zo ziet het product eruit. Het is een Fluffy Sorbet Scrub en fluffy is het zeker! Zodra je er wat uithaalt hoor je geknetter van luchtbelletjes die knappen, heerlijk! Van beide producten was ik heel erg benieuwd naar de structuur en ik kan je zeggen dat ik die van de scrum het fijnst vind. Heerlijk zacht en het laat direct een fijn laagje achter op je huid. Volgens mij komt het door de zoete amandel olie, wat een van de ingrediĆ«nten is. De geur is Frosted Cupcakes, nou vind ik het persoonlijk daar niet echt naar ruiken, maar desondanks is het een heerlijk zoete geur en is het niet te. Wel vind ik de verpakking een beetje onhandig, omdat ik het onder de douche gebruik, komt er nogal makkelijk vocht bij waardoor de scrub kan smelten. De Fluffy Sorbet Scrub kost €5.90 en kan je bestellen op The Beauty Bakery.


Dan de Whipped Skin Frosting (WSF) in de geur Pink Sugar, wederom een heerlijk zoete geur met een fijn luchtig structuur. Bij deze body butter moet je eigenlijk het bovenste laagje eerst kwijt om die heerlijke luchtigheid te zien. Als je dit op je huid smeert krijgt het een heerlijke geur die lekker lang houdt. Ook laat het een heerlijk verzorgend laagje achter zonder dat het te vettig aanvoelt. Het bevat 100 ml en bevat 85% pure shea butter, aldus de website. Ik kan het product helaas niet meer terug vinden op de site, alleen nog in de 200 ml variant die €12.50 kost. De 100 ml zal wel net als de andere varianten €7.50 gekost hebben.

Ik vind het heerlijk om te schubben met de FSS en daarna mijn lichaam in te smeren met de WSF. Ik doe het wel alleen in de avond zodat het lekker kan intrekken zonder dat ik last heb van plakkende kleren. En dit heeft als voordeel dat je pyjama heerlijk gaat geuren naar deze fijne producten.

Beide producten zijn te koop bij de webshop van The Beauty Bakery en de verzendkosten zijn €6.75. Ik ben laaiend enthousiast over The Beauty Bakery en ga zeker binnenkort andere producten uitproberen waaronder de famous Hollywood Hair shampoo bar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten